Korkat av mig

Jag gjorde en otroligt korkad sak idag... Jag badade i en fontän... Med kläderna på!
Det var väldigt korkat eftersom att jag inte hade några extrakläder (jag var hos Laura) plus att pappa var påväg och vi skulle åka buss hem :S
Jag fick som tur var låna kläder av Laura men... Jag fick inte av mig byxorna, dom satt som fastklistrade.
Pappa kom och han hjälpte mig att få av dom, det gjorde jätteont.
sen tog jag på mig dom lånade kläderna och sen gick vi.
Pappa ville att vi skulle köpa sommarlovskort åt mig men så jag sa att jag ville på ett villkor, att jag skulle få glass, kanske inte det bästa villkoret så men det var nånting (jag frågade om det nya the sims 3 som snart kommer men han sa nej)
Jag orkar inte skriva så mycket om dagen förutom det så hej då

MVH Petra ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0