Med Laura

Nu är jag med Laura, hon kom typ halv 1 eller 1 typ.
När Laura hade kommit så var vi inne lite på datorn men efter det så tänkte vi spela Soulcalibur på playstation 2 men det var inte ikopplat så jag fick koppla in det men efter det så spelade vi.
Spelet är så att man ska döda folk, Peace!
Nej men man ska iallafall vinna fighter mot andra coola gubbar, min favoritfigur heter Talim, här kommer några bilder på henne:
Talim, visst är hon söt
Problem, ser inte vad det står men det står fakta om henne
Den här bilden gillar jag :)


Sen kom pappa och skulle hämta oss men Laura skulle hem och hämta grejer så jag och pappa följde med Laura hem till henne så jag fick för första gången komma in hemma hos henne (jag är allergisk mot katt och hon har katt)
När hon hade hämtat sina grejer åkte vi bussen och sedan gick vi av och handlade godis, sprite och lite annat.
Efter det så gick började vi gå hemåt men vi stannade på vägen hem eftersom att vi skulle köpa sushi!!!
Jag och Laura köpte samma sushi grej, alltså räksushi.
När vi hade handlat sushi så gick vi hem till mig och satte oss vid datorn en stund.
Pappa kom efter en stund in i rummet och sa att vi skulle äta så det blev paus i det här inlägget faktiskt.
När vi hade ätit så satte vi (jag) oss vid datorn så skulle jag göra klart inlägget.
Inlägget kommer snart att vara slut eftersom att Laura ska fixa lite grejer och efter det så ska jag/vi titta på "Vampire diaries" klockan  åtta och som slutar klockan nio.
Just det, ska äta godis också :D
Hej då

Kommentarer
Postat av: maria

jag har oxxå det spelet och min favo är oxxå talim hej då bästis

2010-03-06 @ 15:26:24
Postat av: Petra

Vad kul :D

Förresten så borde du skaffa blogg :P

2010-03-06 @ 18:32:47
Postat av: maria

jag ska skaffa blogg

2010-03-07 @ 09:29:41
Postat av: Petra

vad ska den heta eller vad heter den?

Förresten så tycker min pappa att vi borde ses nån gång :)

2010-03-07 @ 15:17:55
Postat av: maria

jag med

2010-03-07 @ 15:26:05
Postat av: Anonym

jag har inte bestämt namn en

2010-03-07 @ 15:32:39
Postat av: Anonym

2010-03-07 @ 15:34:07
Postat av: Petra

oki :)

Vi kanske kan träffas idag :)

2010-03-07 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0