Dans

Hej hej...
igår så tittade jag på film i skolan typ hela dagen.
Jag tittade på filmen "En riddares historia" som var 2 timmar lång typ.
Den är från 7 år.
Det är typ samma person som spelar jokern i batman.


Efter skolan så gick jag,Nora,Jonna,Vanja,Laura,Linn,Lei och Thea till dansen.
Nora,Jonna,Vanja,Lei och Thea går redan på dansen och Linn och Laura prövade.
När vi var där så satt jag brevid och tittade på.
När dansen nästan var slut (det var lite kvar) så dansade jag och Vanja lite, det var någon grej som dom hade gjort på dansen som uppvärmning tror jag.
Efter dansen så gick jag,Jonna och Nora hem till Vanja och vi spelade buzz jungleparty.



Idag så hade vi gympa första timmen och efter det matte, vi fick ny mattebok och läxbok. (mattebok)
Jag minns inte riktigt allt vi hade idag men vi hade också bild,livskunskap och klassråd.
Minns inte riktigt allt som hände sen :S hiihihhihihi, lite glömsk!


Goodbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0