Känner mig sjuk

Jag känner mig sjuk, jag har ont i huvudet,fryser och har en hosta som gör jätte ont.
Hostan började i morse och jag har hostat skit mycket typ hela dan, skit-jobbigt!

Här kommer lite bilder på mitt rum, jag bor i en garderob :S
detta är min garderobDetta är min garderob (lite suddigt bild)
Detta är min sängDet här är min säng (FÅR INTE bädda sängen för jag är allergisk mot kvalster. Kvalster= små små djur som finns nästan överallt)
det här är mitt skåpDet här är mitt skåp.
Jag har ett hål i väggen så att jag inte behöver gå igenom min syrras rumDet här är et hål i väggen som leder ut till hallen och jag har det för att jag inte ska behöva gå igenom min syrras rum på morgonen.

Det här var mitt rum hemma hos pappa. kanske kommer bilder på mitt rum hemma hos mamma :P
Nu måste jag sova, hejdå gullepluttar //Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0