Förlåt,förlåt,förlåt förlåt

Förlåt så himla mycket för att jag inte har varit aktiv alls den senaste veckan men jag har bara inte haft lust att skriva.


Iallafall, idag har jag åkt skridskor med klassen på zinken. När vi hade kommit tillbaka från zinken så spelade jag och mina kompisar Laura och Cornelia Mario kart på nintendo ds light, jag vann nästan hela tiden.
På No idag så hade vi ett till experiment (vi hade tt igår också) det var typ... det ni (vi får inte säga för vår fröken förän dom andra fyrorna också har gjort det.
Idah gjorde vi också snnöflingor av papper XD Jag gjorde en med typ en stjärna i, det var fett nice!
Nu sitter jag vid datan och chillar, är inne på msn och bloggen.
Om någon som kollar på den här bloggen är medlem på www.chickensmoothie.com så heter jag poppan där och på sidan stallet.se heter jag petra_tn
Hej då alla tittare/läsare


//Eran Petra

Kommentarer
Postat av: Julia

heii jag har en blogg nu www.swedensweetie.blogg.se

2010-01-26 @ 18:14:16
URL: http://swedensweetie.blogg.se/
Postat av: Petra

Fett ägigt Jullan, jag kan länka till din om du vill

2010-01-26 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0