Feber :S

Jag tog tempen efter inlägget jag gjorde igår kväll och jag har feber, sorgligt. Nej det är inte så sorgligt eftersom att jag inte har lika mycket feber längre så jag ska kanske till skolan imorgon igen :D
Hoppas iallafall att jag får gå i skolan på fredag för då är det film på mitt fritids, det finns tre filmer om den och vi ska se den tredje för dom andra har redan varit.
Filmerna handlar/heter Jurrasic park.
Någon som har sett den??  Den är iallafall  jätte bra (tycker jag)
Filmen handlar om dinosaurier, några kanske tycker att det är töntigt men den är faktiskt riktigt bra.
Den är typ från elva för den är "väldigt" blodigt (inte så jätte men lite)
Min kompis Julia har gjort en blogg :P det är kul.
det är länkat till henne på inlägget "länkar till bloggar" men jag länkar till henne här också :P
Nu ska pappa skriva ut några papper så att han kan läsa dom, sen kan jag ha datorn igen :D

Hej då sötnosar //Petra

Kommentarer
Postat av: Julia

Heii tack gullis love yaa!

2010-01-27 @ 18:29:48
URL: http://swedensweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0