Är med Jonna

Tjenare...
Nu är jag med Jonna :P
Vi gick från fritids hit för en stund sen, vi gick till mig eftersom att jag bor typ precis brevid skolan :P
Jag gjorde inte ett inlägg direkt eftersom att Jonna skulle göra ett först på sin blogg www.njn.blogg.se
Nu pratar Jonna i telefon med sin mamma, hennes lillebror är typ sjuk :S
Stackars Teo (det är deras lillebror som är sjuk)
Nu kommer en/eller fler bilder :P
Sen ska jag spela the sims 3 XD XD
Lite elektrisk kanske XD
Det är händer fattar ni XD XD Dom är ju skitcoola

Kommentarer
Postat av: nora<3<3<3<3 i am best in the word!! skojjaw

hejjj....ja do var cooooooola:)

2010-01-14 @ 17:11:02
URL: http://njn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0