Sorry

Sorry för att det var fem dar sen jag gjorde ett inlägg men jag har bara inte haft lust.
Nu ska jag berätta om dagarna emellan.
Torsdag: Minns inte vad jag gjorde på torsdagen.
Fredag: På fredagen hade jag gympa i skolan. På MFK spelade jag lite pingis och tittade på film (och åt glass)  När klockan var typ fem så gick jag och några andra hem till Musse i min klass för det skulle vara "party".
På partyt hade vi sk/skp och rp. På festen var det också några som fick alla hjärtans dag presenter.
Lördag: På lördagen åkte jag ner till ***** (får nog inte berätta för min mamma) när jag var i ***** så åkte jag och mamma buss till mitt landställe, sen var vi där en stund och efter det började vi gå mot min gamla dagiskompis hem eftersom att hon fyllde 10 (hon är ett år yngre än jag)
På kalaset gjorde vi inte så mycket, vi lekte typ dansstopp och hela havet stormar. Vi hälsade också på deras djur, dom har hästar,hundar,sköldpadda,katt och hamster men dom har haft marsvin och kanin också.
När kalaset var slut så fick jag och mamma skjuts till tågstationen men det var ett tills tåget kom så mamma ringde sin jobbarkompis Anna som också bodde där, Anna kom och hämtade oss och så åt vi middag och sånt hos dom och så lekte jag med hennes dotter Jonna, Jonna har också lite andra syskon och dom heter Julia,Hedda och Josef. Hennes pappa heter Leif. Efter att vi hade varit där så blev vi skjutsade till tågsationen igen och tåget var redan där så vi satte oss i tåget och jag började läsa.
Efter ett tag så somnade jag så jag sov hela vägen hem.
Söndag: På söndagen sov jag jätte länge på morgonen men till slut gick jag upp.
Jag spelade lite the sims också men jag spelade på min och min farmors familj.
När jag hade spelat en stund så ringde jag Julia för hon hade ringt mig på Lördagen men då var ju jag på kalas.
Julia svarade så jag fick vänta en stund, jag åt lunch emellan och så.
När jag hade ätit så ringde Julia mig och hon var på liljeholmstorget.
Jag och Julia bestämde oss för att hon skulle ringa mig när hon hade kommit hem och då gick jag hem till henne och så tittade vi på "I taket lyser stjärnorna" och den var skit bra och sorglig.
Efter det tänkte vi sätta på "Fame" men vi skulle äta middag så vi hann inte titta just då.
Just det, jag glömde säga att hennes Farmor och Farfar kom dit också och åt middag med oss.
Till middag åt vi någon kyckling och potatis.
När vi hade ätit la vi oss på sängen igen och började titta på Fame men vi hann inte se hela utan bara typ halva, sen kom min mamma och hämtade mig. Hon kom typ klockan åtta på kvällen.
På vägen hem så lämnade jag min alla hjärtans dag present och efter det handlade jag och mamma.
När vi hade kommit hem så åt mamma middag och jag åt mjölk med Start.
Efter det gick jag och la mig.
Idag/Måndag: Idag började dagen med slöjd i skolan och vi håller på med att göra grytlappar, min grytlapp ska bli ett äpple.
Jag började läsa en ny bok också eftersom att jag läste ut "För alltid..." igår.
Nu på MFK så började jag med att spela lite pingis och sedan hade jag tid på dator och det är den jag håller på med nu men jag tror att tiden redan är slut.
Sedan kom Jonna och tittade när jag skrev och sen gick hon. Efter det kom Matte och bara "va! har du skrivit allt det där!!??"
När jag spelade pingis med Istvan på MFK så började jag asgarva och kunde inte sluta=skrattanfall!  HAHHAHHAHA
Nu måste jag sticka, hej då

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaa vi ska kolla klar men jag kollade färdigt ensam men vi kan se tillsamans ändå <3

2010-02-15 @ 19:40:28
URL: http://swedensweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0