Jonnis och mamma

Nu är jag hemma och har precis ätit middag, vi åt ris och köttfärslimpa.
Idag hade vi veckans ord förhör och jag hade fått läxan igår så jag har inte hunnit träna, hoppas jag får alla rätt.
Vi hade läxförhör i matte också men det var jag nog inte alls bra på för den fick jag också igår.
Just nu sitter jag vid min syrras dator och gör ett blogginlägg och ska nog snart spela the sims 3,  Jonna är här och ska sova över hos mig :D
Vi har tittat på Horton (det är en film),  dden filmen köpte min klasskompis lillebror men han ville ha Robin Hood istället så han lämnade tillbaka Horton och köpte den istället så då köpte min mamma den åt mig :D
Jag ska logga in på msn nu också XD


Hej då, nu ska jag typ logga in på msn och spela the sims 3

Kommentarer
Postat av: nova<33

förlåt petra <3 hoppas du förlåter mig <3 puss på dig

2010-02-03 @ 11:22:43
URL: http://njn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0