Jullan här

Jag har sovit över hos Julia och är nu hemma :) Julia ska vara med mig en stund, det är kul. Jag är inne på chickensmoothie såklart :) Idag var jag ute och shoppade md Julia men vi shoppade inte direkt kläder och så men godis och sånt. Vet ni vad!!!!???? Jag och Julia träffade han som spelar Gustav i "guds tre flickor" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi typ förföljde honom tills han stannade i en affär då gick vi (jag) fram och frågade om det var han och han sa typ "aa det är jag" lite blygt, hahah. Sen gick jag och Julia efter honom en liten stund till sedan gick vi in i en affär snabbt och skulle sen följa efter honom igen men då var han borta :( Jag och Julia åt munkar till vi nästan spydde, vi fick skitont i magen, hahahha. Sen när vi nästan skulle gå så träffade vi min klasskompis Ludde, lite pinigt vi var ju typ jätte sminkade för vi skulle pröva vårt nya smink :S Sen var det så att jag har hört fel när Julias mamma sa att vi skulle åka hem klockan kvart i ett, jag trodde att vi skulle hem kvart över ett :S Men vi gick typ 20 över så vi kom en timme försent hem.
... Hittade ingen bild på Gustav.

Kommentarer
Postat av: Vanja<3

HAHA JAG OCH LUDDE OCH MUSSE OCH VERA VAR O FIKADE DÅ!

LOVE U BBY

2009-12-13 @ 17:59:41
Postat av: Petra

Det var ni inte alls Vanja för Ludde var med sin mamma

2009-12-14 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0