Tjena ;)

Hej!
Idag har jag haft en tråkig dag, vi hade matte och svenska grupper.
På matten så hade vi något konstigt test som var jätte lätt och jätte tråkigt.
Idag så ska jag på bio med min syster Sofia, vet inte vilken film. Berättar efter filmen.
Min kusin fyllde år igår.
Jag,hans lillasyster (som också är en av mina bästa kompisar) och min syssling var ute och plockade svamp i skogen på landet och min kusin höll nästan på att sjunka i sankmark :S
I söndags så var vi på ett ställe som heter Wänga och skötte om hästar, dom är jätte söta.
Hästarna heter Wänga Lord Wimsey, Wänga Begonia, Wänga Rose och Wänga Umbrella.
Jag brukar sköta om Wimsey och Umbrella, min kusin sköter om Rose och hennes kompis sköter Begonia.
Det är minishettisar så dom kan bli väldigt gamla, Begonia är 27 år!
Begonia har en sjukdom som heter cursing som gör att järnan producerar för mycket päls :(

Puss  //P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0