SJUK!

Tja, texten säger väl allt.
Jag är sjuk.
Det började i fredags och sedan dess har jag varit sjuk.
I förrgår hade jag 40 graders feber så dagen efter gick vi till vårdcentralen, dom visste inte vad det va men dom gav mig penseslin så nu ska jag äta det 3 gånger om dan i 10 dagar!!!
Jag har jätte svårt att svälja tabletter, jag kan inte ens svälja allergiabletter och dom är typ 2 millimeter små.
Jag lägger penselinet i en sked med vaniljyoughurt så går det ner.
Imorgon kommer nog några bilder från förra fredagen.
Jag har inte sladden till kameran så jag kan inte ladda in bilderna.
Imorgon kommer jag förhoppningsvis gå i skolan om jag inte blir sjukare, sen blir det höstlov.

Happy halloween //Petra

Kommentarer
Postat av: Laura<3333

ÅHH! jag är ert största fan! Eran blogg är bara så BRA

//Laura

2010-10-29 @ 17:15:36
URL: http://tasmin.blogg.se/
Postat av: maria

hej, petra jag har saknat dig skit skit mycket det var typ ett 1år sedan vi träffades jag har saknat dig hälsa jonna och nora jätte mycket

2010-10-31 @ 12:00:22
URL: http://har ingen just nu
Postat av: maria

hoppas du blir bra igen förresten jag är också sjuk har halsfluss

2010-10-31 @ 12:01:16
URL: http://har ingen just nu
Postat av: Petra (>.<)

Hej Maria.

Har saknat dig också.

Vi har ju inte träffats sedan "bästa fyran"

2010-11-03 @ 19:14:41
Postat av: maria

Ja, petra vi måste träffas igen

2011-01-09 @ 15:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0