Im home XD

Nu är jag hemma (hos pappa) från en julgransplundring :P
Julgransplundringen var jätte rolig för min kusin Louise och min syssling Gustaf var där :P
Dom är ett år äldre än mig :P
En sak som var dålig var att jag har fått en sticka på tån :(
Nästan när några skulle börja gå så ställde dom fram godiset :D :D
Godiset var jättegott :P :P
Här kommer bild på en julgran och lite godis :P
grancandy





Nu måste jag sluta för jag har skola imorgon så jag måste gå och lägga mig. Jag ska läsa också för jag har läsläxa. vilken/vilka är era favvoböcker??? Mina är twilight böckerna :P

twilight den som har gjort dom heter stephenie meyer :P här är en bild på henne
stephenie meyer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0